02 Eylül 2014 Salı
12:07

Seyfettin Sağlam da Rixos'ta

www.finansgundem.com

Ziraat Bankası eski genel müdür yardımcılarından Seyfettin Sağlam da Rixos'a geçti.

Daha önce Ziraat Bankası eski genel müdür yardımcılarından Selim Güray Çelik'i Rixos'a Finans ve Mali Denetimden Sorumlu Grup Başkan Yardımcısı olarak transfer olduğunu yazmıştık. Ziraat Bankası eski genel müdür yardımcılarından biri daha Rixos'a transfer oldu. Seyfettin Sağlam Rixos'a İnsan Kaynaklarından Sorumlu Grup Başkan Yardımcısı olarak taransfer oldu. FinansGündem olarak her iki yöneticiye de yeni iş yaşamlarında başarılar dileriz. 
Ziraat’ten ayrıldı, Rixos’a geçti haberi için tıklayın
Seyfettin Sağlam'ın CV'si için tıklayın


Yorumlar   ( Toplam Yorum: 13 )



Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Adınız :

Yorumunuz :

gerçek ziratliler

04 Şubat 2012 Cumartesi 17:50

gitmeleri çok iyi oldu saltanat sona erdi günahsız insanlar sağa sola sürüldü

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

29 Ocak 2012 Pazar 00:42

BASİSEN – Banka ve Sigorta İşçileri Sendikasını göreve çağırıyoruz. Ziraat Bankası’nda da örgütlenme konusunda girişimde bulunulmasının faydalı olacağını düşünüyoruz.Saygılarımla… BASİSEN ‘in örgütlü bulunduğu işletmeler : Halkbank , Türkiye Bankalar Birliği ,Türkiye İş Bankası , Yapı Kredi Bankası , Şeker Bank , , Anadolu Hayat Emeklilik ,Anadolu Sigorta ,Arap Türk Bankası , Bankalar arası Takas Odası , Bank Mellat ,

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

???

25 Ocak 2012 Çarşamba 00:33

finans gündem personele hala yasaklı site...çünkü bu şahısların yaptıkları değil bizim söylediklerimiz haksız ve ayıp kabul edildi...

100%
Katılmıyorum
Katılıyorum

vah oradakilere

25 Ocak 2012 Çarşamba 00:21

iyi ikili... ikisinin de yüzü bile kızarmaz...

60%
40%
Katılmıyorum
Katılıyorum

24 Ocak 2012 Salı 23:53

Kerameti kendinden menkul insanlar güruhu...

46%
54%
Katılmıyorum
Katılıyorum

harun sağlam

24 Ocak 2012 Salı 23:41

kpds sınav sonuçlarına göre bölge başkanlıklarında yapılan personel mülakatlarında oluşturulan tutanaklara Ankara'da masa başında, hiç müdahale etmemiştir, Fukaralar namusundan emindir.

25%
75%
Katılmıyorum
Katılıyorum

99

23 Ocak 2012 Pazartesi 22:55

Ünvanda yükselme sınav sürelerini kısaltarak Bankaya yeni giren kişilerin 9 yılda yönetmen olabilmesi hakkını tanıdınız. Buraya kadar güzel. Ünvanda yükselme sınavlarını 3 yıla indirirken yönetmen yardımcılığından yönetmenliğe yükselme sınavını 2 yıldan 3 yıla çıkardınız. Yani 99 girişlilerin yükselmesini 1 yıl daha ötelediniz. Bankamız sağolsun diyip sınava 1 yıl geç gireriz dedik.. Şimdi ne oldu? Yeniden yapılanma diye yükselme sınavlarının yapılamayacağı söyleniyor. Yine olan 99 girişlilere oldu. Bankaya girişimizin 13. yılında yine hakkımız yeniyor. Ama bu hakkın yenmesi yeni yönetimin değil eski yönetimin günahı. Hakkımı yiyenlere hakkımı helal etmiyorum. Görevinizde başarılar ama Hak yolundan şaşmamanızı dilerim. Çünkü ölümlü dünyada ah almamak gerek.

53%
47%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Rıza Ayhan

23 Ocak 2012 Pazartesi 21:14

Selim ve Seyfettin Beyler mükemmel tercih olmuşlar Grup yönünden. Ali Rıza Bey, Ertuğrul Bey ve Ayhan Bey'i de aldılar mı bünyelerine, çok açık fark yaratırlar sektörde.

46%
54%
Katılmıyorum
Katılıyorum

23 Ocak 2012 Pazartesi 19:58

Allah yolunu açık etsin.başarılar diliyorum

60%
40%
Katılmıyorum
Katılıyorum

alp eren

23 Ocak 2012 Pazartesi 19:32

Bundan sonra daha başarılı olmasını diliyoruz. Bankamızda bir süre insan kaynaklarından sorumlu oldu, çok başarılı olduğunu müşahade ettik. Son görevi "destek hizmetlerinden sorumlu" GMY idi. CV'sine ilave ederse yararlı olur bizce...

75%
25%
Katılmıyorum
Katılıyorum

mehmet

23 Ocak 2012 Pazartesi 20:55

yükselme sınavlarını 3 yıla indirmesi takdire şayandır, çok adım attı diye düşünüyorum, Allah kolaylık versin...

42%
58%
Katılmıyorum
Katılıyorum

ziraatli

23 Ocak 2012 Pazartesi 20:20

ziraat bankasında çok işler başardılar sıra rixosa geldi inşallah oradada akşam yatmadan aklına gelenleri sabah uygulamaya kalkmazlar

60%
40%
Katılmıyorum
Katılıyorum

Kevser

23 Ocak 2012 Pazartesi 18:40

gercekten isini bilen basarili insan kaynaklari yoneticisi.

60%
40%
Katılmıyorum
Katılıyorum
Günlük
Haftalık
Aylık
Yıllık
Hisse Fiyat Değişim(%) Piyasa Değeri
AKBNK 8,28
0.36 33.120.000.000
ASYAB 0,00
0.00 0
ALBRK 1,73
0.00 1.557.000.000
ALNTF 1,92
1.59 1.190.400.000
DENIZ 8,07
1.00 5.778.927.000
FINBN 3,05
2.35 8.646.750.000
GARAN 8,61
0.23 36.162.000.000
HALKB 16,00
0.63 20.000.000.000
ISCTR 5,68
0.18 25.559.829.600
SKBNK 1,98
0.51 2.152.630.030
TSKB 1,89
1.07 2.835.000.000
TEKST 2,01
0.00 844.200.000
YKBNK 4,85
0.00 21.083.198.727
VAKBN 5,06
0.80 12.650.000.000

Basın Toplantısı / Ajanda

  • Basın daveti

    E-Para Kanunun e-Ticaret ve Ödeme Sistemleri

    İTÜ Teknokent ARI3, K:1 Konferans Salonu Maslak

    02 Eylül 2014 Salı 14:00

    6493 sayılı “Ödeme ve Menkul Kıymet Mutabakat Sistemleri, Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kuruluşları Hakkında Kanun” ile Türkiye’deki yüz binlerce tüccarı ve sanayici etkileyecek değişiklikler...
Diğer toplantılar için tıklayınız >>

E-posta listemize kayıt olun, en son haberler adresinize gelsin.