BASIN TOPLANTISI - ETKİNLİK - KONFERANS
Basın Daveti Türkiye Kurumsal Yatırımcı Yöneticileri Derneği 06 Şubat 2020, 09:30

Türkiye Kurumsal Yatırımcı Yöneticileri Derneği (TKYD), 2019 yılında Emeklilik ve Yatırım Fonları performanslarını ve fonlara artan ilgiyi açıklıyor. 06 Şubat 2020...

Tüm Etkinlikleri Göster
BANKA HİSSELERİ
Hisse Fiyat Değişim(%) Piyasa Değeri

E-posta listemize kayıt olun, en son haberler adresinize gelsin.

Ana SayfaGündemMilli Muharip Uçak ne zaman havalanacak? Erdoğan açıkladı----

Milli Muharip Uçak ne zaman havalanacak? Erdoğan açıkladı

30 Ağustos 2023 - 18:34 www.finansgundem.com

Milli Savunma Üniversitesi Kara Harp Okulu sancak devir teslim ve mezuniyet töreninde açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Milli Muharip Uçak KAAN'ın inşallah 2023 senesi bitmeden havalandığını göreceğiz" diye konuştu

Milli Savunma Üniversitesi Kara Harp Okulu sancak devir teslim ve mezuniyet töreninde konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Milli Muharip Uçak KAAN'la ilgili son durumu aktardı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Müjdemizi paylaşmıştık. KAAN'ın inşallah 2023 senesi bitmeden havalandığını göreceğiz" dedi.

"KAAN'IN 2023 BİTMEDEN HAVALANDIĞINI GÖRECEĞİZ"

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Milli Savunma Üniversitesi Kara Harp Okulu sancak devir teslim ve mezuniyet törenine katıldı. Törende konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Milli Muharip Uçak KAAN'la ilgili tarih verdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Müjdemizi paylaşmıştık. Milli Muharip Uçak KAAN'ın inşallah 2023 senesi bitmeden havalandığını göreceğiz" ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şu şekilde:

"Sizlerin şahsında kahraman ordumuzun tüm mensuplarının 30 Ağustos Zafer Bayramı'nı tebrik ediyorum. Diplomalarını alarak ordumuzun saflarına katılan öğrencilerimizi kutluyorum. Hocalarımızı da canı gönülden tebrik ediyorum. Subay ve astsubaylarımızın yarısı üniversitemizin mezunlarından oluşuyor. Başarılarıyla göz dolduruyorlar. Genç teğmenlerimizin katılımı ile silahlı kuvvetlerimizin daha da güçleneceğine inanıyorum. 15 farklı ülkeden misafir öğrencilerimiz de bulunuyor. Üniversitemizin ufkunu da yansıtan bu çeşitliliği takdir ile karşılıyoruz.

"AFRİKA'DAKİ KARDEŞLERİMİZE SIRTIMIZI DÖNMÜYORUZ"

Her alanda 360 derecelik bakış açısı ile hareket ediyoruz. Türk dünyası ile iş birliğimizi ilerletirken Afrika'daki kardeşlerimize sırtımızı dönmüyoruz. Avrupa ve Asya ilişkimizi daha da güçlendirme niyetindeyiz. Dostlarımızın sayısını çoğaltmak düşmanlarımızın sayısını azaltmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Bugün mezun olan misafir öğrencilerimizi Türkiye'nin ve Türk milletinin fahri elçisi olacaktır inşallah. Misafir teğmenlerimizin ülkelerine döndüklerinde Türkiye ile ana vatanları arasındaki bağların güçlenmesi için gayret göstereceklerine inanıyorum.

"TSK'NIN CAYDIRICILIĞININ ARTMASI ZORUNLULUK TEŞKİL EDİYOR"

İstikrarsızlığın arttığı bir dönemde mezun oluyorsunuz, Ukrayna Rusya savaşı ile devam eden küresel kriz devam ediyor. Olumsuz etkilere ekonomiden dış politikaya her alanda şahit oluyoruz. Son 60-70 yılın en yüksek enflasyon oranı ile karşı karşıyayız. Çok taraflı iş birliklerinin uluslararası siyasetteki ağırlığı giderek artıyor. İsraf ve gereksiz yaftası vurulan savunma harcamasında yatırım söz konusu. Yıldan yıla da yükseliyor. Disiplinli orduya sahip olmanın ne kadar vazgeçilmez olduğu herkes tarafından kabul edilmektedir. Tarafsızlığı değer olarak pazarlayan devletler kendilerini savunma paktına atmanın derdine düştü. Asırlardır yaşadığı topraklarda varlık yokluk mücadelesi veren milletimiz için mevzuhur bir durum değildir. Her Türk asker doğar ve bundan da gurur duyar. Kahraman ordumuz peygamber ocağıdır. TSK'nın caydırıcılığının artması tercihten öte zorunluluk teşkil ediyor. 21 yılda ordumuzun gücüne güç katacak pek çok adım attık. Kelimenin tam anlamıyla destan yazdık.

"SİPER'İN İLK ATIŞ TESTİNİ BAŞARI İLE GERÇEKLEŞTİRDİK"

Savunma ihracatımızda Atak'tan Aksungur'a, TGC Anadolu'dan Milgem'e savunma sanayinde asırlık başarılarımızla ülkemizi askeri imkan ve yetenekler bakımından en üst lige çıkardık. Teknofest Ankara'da İHA ve SİHA'ların bulunduğu pek çok ürünümüz sergileniyor. Gençlerimizi TEKNOFEST Ankara'yı ziyaret ederek savunma sanayimizi görmeye davet ediyorum. Siper'in ilk atış testini başarı ile gerçekleştirdik. İnşallah yakında olmadık bahane sürerek bize hava savunma sistemi vermeyenlere hava savunma sistemi satacak noktaya geleceğiz. Kızılelma'nın testlerini tamamlayarak onu da ordu envanterine katmak istiyoruz. Buna da ulaşacağımıza şüphe duymuyoruz. 40 yıldır terör örgütü ile mücadele eden ülkeyiz. Vatan toprağında ameliyat yaptırmamak için binlerce evladımızı şehit verdik. Emperyalist güçlere boyun eğmedik.

"MASUM KANLARIN HESABINI KANDİL'DEKİ TERÖR BARONLARINDAN MUHAKKAK SORACAĞIZ"

Bölücü terör unsurlarını açtıkları çukurlara gömdük, gömmeye devam edeceğiz. Üs bölgelerindeki karakollarımız yerine kalekollar inşa ettik. Sayı sevk açısından muharip unsurlarımızın etkinliğini artırdık. Köklü değişikliğe giderek terör unsurlarını yerinde yok etme stratejisini uyguladık. Örgütün ne kadar sığınağı ini varsa inşallah hepsini teröristlerden temizleyeceğiz. Döktükleri masum kanlarının hesabını Kandil'deki terör baronlarından muhakkak soracağız. İleri silahlarımızın mücadelemizde büyük payı var."

ABD'de Milli Muharip Uçak şaşkınlığı: Dünyada başka örneği yok!

Milli Muharip Uçak ilk kez piste çıktı

Milli Muharip Uçak'tan müjde: Uçuş tarihi öne çekildi!