BASIN TOPLANTISI - ETKİNLİK - KONFERANS
Basın Daveti İş Bankası 01 Ağustos 2019, 13:45

Bankacılık faaliyetlerinin yanı sıra hayata geçirdiği sosyal sorumluluk projeleriyle de topluma değer katan Türkiye İş Bankası, Kuzey Kutbu’na 11-26 Temmuz 2019 tarihleri...

Tüm Etkinlikleri Göster
BANKA HİSSELERİ
Hisse Fiyat Değişim(%) Piyasa Değeri
AKBNK 6,95 2,96 36.140.000.000,00
ALBRK 1,16 0,87 1.044.000.000,00
GARAN 9,05 3,55 38.010.000.000,00
HALKB 5,65 3,86 7.062.500.000,00
ICBCT 3,32 0,30 2.855.200.000,00
ISCTR 5,49 2,62 24.704.835.300,00
SKBNK 0,90 0,00 1.042.200.000,00
TSKB 0,85 0,00 2.380.000.000,00
VAKBN 4,54 3,42 11.350.000.000,00
YKBNK 2,51 2,87 21.202.098.722,84

E-posta listemize kayıt olun, en son haberler adresinize gelsin.

Ana SayfaYaşam-MagazinBilgisayar oyunlarına para ödemeyi tercih ediyorlar----

Bilgisayar oyunlarına para ödemeyi tercih ediyorlar

Bilgisayar oyunlarına para ödemeyi tercih ediyorlar
11 Haziran 2019 - 14:52 www.finansgundem.com

Eğlence platformlarının gelişmesiyle birlikte 2000 yılından önce doğan ABD'li gençler televizyon yayınlarından ziyade bilgisayar oyunlarına para ödemeyi tercih ediyorlar.

Denetim ve danışmanlık hizmetleri veren Deloitte'un yaptığı araştırmaya göre 1983 ve 1996 arasında doğanların %53'ü oyunlara ve oyun hizmetlerine, %51'i televizyon yayınlarına para ödemeyi tercih ediyor.

Deloitte'nin geçen yılki araştırmasına göre bu grubun %52'si televizyonu, %44'ü video oyunlarını tercih ediyordu.

Doğrudan kullanıcıya yayın yapan şirketlerin yükselişi, karasal veya uydu şebekeleriyle televizyon aboneliği satan şirketlerin geleneksel iş modellerini tehdit ediyor. Buna paralel olarak bilgisayar oyunları ve e-spor olarak nitelenen oyun turnuvalarının popülerlik kazanması da geleneksel yayıncılara tehdit oluşturuyor.

Profesyonel yarışmaların yanı sıra amatör oyuncuların hayranlarına internetten yaptığı yayınlar, cep telefonlarından yoğun olarak oynana oyunlara birlikte bakıldığında rekabetçi bir oyun endüstrisinin ortaya çıktığını görülüyor.

Deloitte'un yöneticisi Kevin Westcott, "Oyun şirketleri ayrıca daha çekici içerik üreterek ve kullanıcıları ile daha yüksek etkileşim yaratıyorlar" dedi.

Westcott, giderek daha fazla sayıda insanın boş zamanlarında mobil cihazlardan oyun oynadığına dikkat çekerek, kullanıcıların oyunları okumaya veya diğer aktivitelere tercih ettiğini belirtti.

ETİKETLER :
YORUMLAR (0)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)