BASIN TOPLANTISI - ETKİNLİK - KONFERANS
Etkinlik Twigy Markasının Kurucusu'nun başarı öyküsü 24 Temmuz 2019, 18:00 Tekfen Tower

Servcorp ev sahipliğinde Demet Cengiz’le girişimcilik ve iş dünyası ekosistemine ilham veren başarılı iş insanlarıyla sohbetler… Markasının Kurucusu ve Birleşmiş Markalar...

Tüm Etkinlikleri Göster
BANKA HİSSELERİ
Hisse Fiyat Değişim(%) Piyasa Değeri
AKBNK 7,66 0,79 39.832.000.000,00
ALBRK 1,23 1,65 1.107.000.000,00
GARAN 9,75 0,41 40.950.000.000,00
HALKB 6,39 -0,62 7.987.500.000,00
ICBCT 3,68 1,66 3.164.800.000,00
ISCTR 6,48 0,78 29.159.805.600,00
SKBNK 0,98 0,00 1.134.840.000,00
TSKB 0,84 2,44 2.352.000.000,00
VAKBN 4,88 -0,61 12.200.000.000,00
YKBNK 2,74 1,86 23.144.920.518,16

E-posta listemize kayıt olun, en son haberler adresinize gelsin.

Ana SayfaGündemAyasofya'nın statüsüyle ilgili UNESCO'dan açıklama----

Ayasofya'nın statüsüyle ilgili UNESCO'dan açıklama

Ayasofya'nın statüsüyle ilgili UNESCO'dan açıklama
26 Mart 2019 - 20:43 www.finansgundem.com

UNESCO Dünya Mirası listesinde yer alan Ayasofya’nın statüsünün değiştirilmesi kararının, örgütün ilgili komitesine sunulması ve bir toplantıda onaylanması gerektiği belirtildi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Ayasofya'nın statüsünün müze yerine cami olarak değiştirilebileceğine ilişkin açıklamasının ardından, UNESCO'dan konuyla ilgili bir değerlendirme yapıldı.

Sputnik'in konuyla ilgili sorularını yanıtlayan UNESCO'dan bir kaynak, "Dünya Mirası Koruma Sözleşmesi'nin hayata geçirilmesiyle ilgili tüm kararlar, Dünya Mirası Komitesi tarafından alınıyor. Sözleşmede imzası olan bir ülke, bir anıtın ismini değiştirme kararını alıyorsa bu değişikliği komitenin onayına sunmalı" dedi.

Kaynak, "UNESCO, komitenin çalışmaları için hazırlıklar yapar, ama hiçbir şekilde kararlarını tahmin edemez" diye ekledi.

ETİKETLER :
YORUMLAR (7)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Misafir27 Mart 2019 00:52

    Şu yada bu nedenle hiç fark etmez, statünün aslına çevrilmesi bu milletin büyük çoğunluğunun özlemidir. Bazı mekanların sembolik önemleri vardır, Ayasofya İstanbul’un fethinin, bayrağın, inancın sembolüdür. Konstantinapol hayalindeki batı statü değişiminden rahatsız olabilir bunu anlarız, başkalarına ne oluyor?.

  • Gerçek Müslüman27 Mart 2019 12:15

    Hacı abi, aslına çevrilmesi dersek aleyhimize olmaz mı? Orasının aslı kilisedir zira.

  • Seçmen26 Mart 2019 23:23

    Ayasofya bu haliyle daha güzel, bırakın ayasofya yı kendinize başka seçim malzemesi bulun...

  • erol g.26 Mart 2019 22:42

    ÜLKEMİZİNN BÜTÜN CAMİLERİNDE CUMA HUTBESİNDE 13 YILDIR NAHL SURESİ 90 AYETİ ŞÜPHESİZ Kİ ALLAH YAKINLARA İYİLİK YAPMAYI SEVER-YÜCE ALLAH YAKINI OLMAYANLARA İYİLİK YAPANLARI SEVMEZ Mİ? VAİZLER/İMAMLAR VAAZDA/HUTBEDE SADECE KURAN AYETLERİNİ SIRASI İLE ZİKRETMELİ YAZ GELİYOR ERKEK ÇOCUKLARININ PİPİ DERİLERİNİN KESİLMESİNE BAŞLANACAK HALBUKİ KIRAN NİSA SURESİ 118-119 AYETLERİ HAYVANLARIN KULAKLARININ YARILMASINI DAHİ ŞEYTANİ İŞLEM SAYARKEN BU AYETLER HİÇ OKUNMAYINCA/ZİKREDİLMEYİNCE MÜSLÜMANLARDAN GİZLENMİŞ OLMUYORLAR MI ? KURAN AYETLERİ SIRASIYLA VEYA GÜNCEL OLAYLARA GÖRE NEDEN OKUNMUYOR/ANLATILMIYOR ? BİN/MİLYON ADET CAMİ YAPILSA AYETLER SIRASIYLA ANLATILMADIĞI/ZİKREDİLMEDİĞİ SÜRECE NEYE YARAR? İMAMLARA 16 YILDA BİR AYETİ OKUSUNLAR DİYE Mİ DÜNYANIN MAAŞI ÖDENİYOR ?

  • Mehmet YAŞAR 27 Mart 2019 23:38

    Bu ayetler çocukların pipi derilerinin kesilmesi (sünnet) ile ilgili değildir. Hayvanların genetikleriyle oynanmaması ile ilgilidir.

  • herkes konuşuyor da bu bize ait26 Mart 2019 21:30

    suriye'deki kültür mirasları yok edilirken onayımız alınmalı diye sesiniz neden çıkmadı? palmira antik kenti, emevi cami, halep çarşısı ve daha yüzlercesi yok artık!

  • Dili olan konuşuyor26 Mart 2019 23:21

    Be adam bu saydıklarını kendilerini islam devleti olarak lanse eden dinci teröt örgütü İŞİD yok etti, hangi terör örgütü yakıp yıkarken izin alır, laf olsun diye konuşulmaz ki.... herşey haloldu RTE şindi de ayasofya yı seçim malzemesi yapıyor, sizde hemen sazan gibi yalan yanlış atlıyorsunuz, sanki bütün camiler dolup taşıyor da namaz için yer kalmadı, bırakın da ayasofya da öylece kalsın, zorunuz ne sizin?